مرکز عرضه مستقیم برچسب میوه با کیفیت بالا

برچسب میوه، یکی از اصلی ترین اشیائی است که در هنگام صادرات یک میوه و یا تولید باید از آن استفاده شود. برچسبه میوه در واقع نشانگر نحوه ی تولید آن است. در این بخش به مرکز عرضه مستقیم برچسب میوه با کیفیت بالا و دیگر نکته های مهم در این رابط اشاره می کنیم. جالب است کمی راجب پاکت بسته بندی قهوه  بیشتر بخوانیم.

مرکز عرضه مستقیم برچسب میوه

مرکز عرضه مستقیم برچسب میوه

مرکز عرضه مستقیم برچسب میوه ، برچسب هایی با ارقام مختلف را با قیمت های متفاوت برای صادر کنند گان و تولید کنندگان به فروش می رساند. این مراکز، نیاز بسیاری از افراد را در این رابطه بر طرف می کند.
مرکز عرضه مستقیم برچسب میوه، برچسب هایی را تولید می کند که کیفیت بالایی دارند و در هنگام جا به جایی از بین نمی روند. در این میان نگاهی هم به پاکت بسته بندی میوه خشک نیز می اندازیم.

اما جالب است بدانید بسیاری از این مراکز برچسب هایی را تولید می کنند که قابل خوردن است.!
این برچسب ها از مواد خوراکی تشکیل شده و بر روی میوه هایی اعمال می شوند که پوست بیرونی آن ها نیز برای بدن بسیار مفید است. مانند سیب.

مرکز عرضه مستقیم برچسب میوه

معنای برچسب های موجود بر روی میوه ها

برچسب هایی که بر روی میوه ها نصب اعمل می شوند هر کدام از معنای خاصی بر خور دار هستند. در این بخش به معنای آن ها می پردازیم :

  • برخی برچسب های موجود بر روی میوه ها هستند که دارای 5 رقمند. اولین رقم آن ها با 3 یا 4 شروع می شود. این برچسب ها نشانگر این است که این میوه ها با بهترین وسایل تکنولوژی و بهترین کود ها و آفت کش ها تهیه شده اند. از این برچسب ها برای بسیاری از میوه ها استفاده می شود.
  • برچسب های دیگری نیز بر روی برخی میوه ها می بینید که دارای 5 رقم هستند و رقم اول آن ها با 8 شروع می شود. این برچسب ها بیانگر این هستند که این میوه ها با تغییر ژنتیکی همراهند. یعنی به هنگام تولید آن ها، در ژنتیکی آن ها اصلاحاتی به وجود آمده که باعث شده این میوه ها مقاومت بیشتری نسب به سرما، افت کش ها و بسیاری از بیماری های دیگر داشته باشند. این برچسب ها را معمولا بر روی خربزه، هندوانه و موز مشاهده می کنید.
  • برچسب های 5 رقمی دیگر نیز که نوع آخر برچسب ها هستند در روی محصولات به چشم می خورند. این برچسب ها 5 رقمی هستند و رقم اول آن ها با 9 شروع می شود. این برچسب ها بر روی میوه هایی اعمل می شوند که به صورت ارگانیک تولید شده اند. تولید ارگانیک یعنی در روند تولید از هیچ گونه کود های شیمیایی، آب های غیر تصویه و بسیاری از مواد دیگری که از غیر بهداشتی هستند وجود ندارد.

مرکز عرضه مستقیم برچسب میوه

نداشتن برچسب بر روی میوه ها

برخی میوه ها نیز برچسبی بر روی خود ندارند. این بدین معنا نیست که غیر بهداشتی هستند اما داشتن برچسب یعنی احترامی که به مصرف کننده می گذارید و از روند تولید محصولات خود به مصرف کننده اطلاعات لازم را می دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما