مرکز فروش انواع لیبل میوه باکیفیت بالا

فروشندگان اصلی میوه می توانند به مرکز فروش انواع لیبل میوه مراجعه کنند و لیبل مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند. فروشندگان اصلی میوه همان کشاورزان و باغداران می باشند که تلاش دارند محصول باکیفیت خود را با ظاهری بهتر وارد بازار کنند و به تولیدات خود اعتبار ببخشند.

مرکز فروش انواع لیبل میوه

مرکز فروش انواع لیبل میوه باکیفیت بالا

لیبل هایی که بر روی میوه ها چسبانده می شوند، معمولا لازم است دوام بالایی داشته باشد. چرا که زمان زیادی برای رسیدن میوه ها به مراکز فروش صرف می شود.
بسیار مهم و ضروری است که بر چسب از کیفیت خوبی برخودار باشد تا ظاهر خود را از دست ندهد و کنده نشود.
برای خرید انواع لیبل میوه با کیفیت، باید سراغ تولید کننده ی معتبر بروید تا بتوانید خریدی مقرون به صرفه و خوب داشته باشید.
برچسب های میوه بر روی ظاهر میوه ها تاثیر گذار هستند و اطلاعاتی را در مورد میوه ها با توجه به کد درج رشده بر روی آن ها به مشتریان می دهند.
لذا مهم است که برچسب بروی میوه بماند و مشتری بتواند از اطلاعات بر روی برچسب استفاده کند.

مرکز فروش انواع لیبل میوه

کد های بر روی لیبل میوه چه معنی دارد؟

کد های درج شده بر روی برخی از برچسب های میوه حامل اطلاعات مفیدی هستند که اگر مشتری بتواند آن ها را رمز گشایی کند، انتخاب بهتری برای خرید میوه خواهد داشت.
این چسب ها حاوی کد های چهار یا پنج رقمی هستند که اول آن ها با رقمی شروع می شود که معنی خاصی دارد.
ما آن ها را برای شما شرح می دهیم:

  • میوه و سبزیجاتی که کد روی لیبل آن ها چهار رقمی است و با 3 یا 4 شروع می شود، نشانگر این هستند که محصول تولید شده با ابزار آلات پیشرفته کشاورزی برداشت و بسته بندی شده است. و همچین نشانگر کیفیت بالای کود استفاده شده در تولید محصول می باشد.
  • میوه و سبزیجاتی که کد روی لیبل آن ها پنج رقمی است و عدد اول آن ها با 9 شروع می شود، نشانگر این هستند که محصول تولید شده به روش سنتی تولید شده است و تمام مراحل کاشت و کود دهی با دست صورت گرفته، معمولا این نوع میوه ها بسیار باکیفیت هستند.
  • میوه و سبزیجاتی که کد روی لیبل آن ها پنج رقمی است و عدد اول آن ها با 8 شروع می شود، نشانگر این هستند که محصول تولید شده به صورت وارثتی تهیه و تولید شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما