مرکز خرید انواع کاغذ گراف با تخفیف عالی

مرکز خرید انواع کاغذ گراف در بستر اینترنت شرایطی را به مشتریان ارائه می دهد که در نهایت محصول با تخفیف عالی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

ساختار انواع کاغذ گراف

کاغذ کرافت در فرایندی به نام کرافت تولید می‌شود. در تولید و ساختار این محصول از خمیر کاغذ تیره تر از سایر خمیرکاغذ ها استفاده می شود.
خمیری که به وسیله فرآیند کرافت به دست می‌آید، مقاومت بسیار زیادی دارد و باعث می شود که کاغذ تولید شده در نهایت دارای کیفیت بسیار بالای باشد.
برای تولید انواع کاغذ گراف می توان از طیف وسیعی از درختان استفاده کرده در تولید این کاغذ از درختانی مانند کاج بامبو یا کناف استفاده می شود.
کاغذ کرافت به صورت ۱۰۰% بازیافت می شود و همین امر باعث می شود که طیف کاربردی این محصول در صنایع مختلف بسیار زیاد باشد.

مرکز خرید انواع کاغذ گراف

خصوصیات کاغذ گراف

  • مقاومت مکانیکی بالا
  • مقاوم در برابر پارگی که برای بسته بندی بسیار مناسب است.
  • دارای قدرت جذب رطوبت بالا
  • قابلیت بازیافت به صورت صد در صد

طیف مصرفی کاغذ گراف

از کاغذ کرافت برای بسته بندی کردن مواد غذایی، بسته بندی کردن پوشاک و میوه‌هایی مانند سیب موز و گوجه فرنگی استفاده می‌شود.
همچنین از کاغذ کرافت برای طراحی الگوهای خیاطی نیز استفاده می شود.

مرکز خرید انواع کاغذ گراف

مرکز خرید انواع کاغذ گراف

کاغذ کرافت برای استفاده در صنایع مختلف از طریق مراکز متعددی به مشتریان ارائه داده می شود.
کاغذ گراف به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد می‌تواند در صنایع متفاوت مورد استفاده قرار گیرد و همین امر باعث می شود که بازار خرید و فروش این محصول بسیار پر رونق باشد.
یکی از مهمترین ویژگی‌های کاغذ گراف این است که فرایند چاپ بر روی این محصول انجام می‌شود.
قابلیت چاپ بسیار خوب بر روی کاغذ کرافت، کاربردهای وسیعی را از این محصول فراهم کرده است که مهمترین این کاربرد ها در تولید لیوان یکبار مصرف دیده می شود.

مرکز خرید انواع کاغذ گراف

قیمت فروش کاغذ گراف

کاغذ گراف در بازار ایران در برندهای متنوعی به مشتریان ارائه داده می‌شود و این محصول می‌تواند قیمت فروش مختلفی را طبق کیفیت و ساختاری که دارد به خود اختصاص دهد.

مشخصات فنی کاغذ گراف

کاغذ گراف موجود در بازار می تواند دارای مشخصات فنی متفاوتی باشد که این تفاوت مشخصات بیشتر در زمینه مقاومت کششی، طول شکستگی، ph، فاکتور پارگی، فاکتور انفجار و… این محصول دیده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما